loading...

seokam

seokam

بازدید : 260
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تعميرات مبلمان مهرداد ، مبل يا مبلمان در طول تاريخ با شكل ها و مدل هاي گوناگوني ساخته شده است . تقريبا از قرن 15 ميلادي مبلمان كم كم شروع به بيشتر شدن كرد در قرن ۱۸ ميلادي مبلمان حجيم و پر زينت ، انعكاسي از معماري و اماكن مذهبي آن زمان بود .

قطعات قطور و خشك و خشن به مدد كنده كاري هاي پر حجم همراه با نصب قطعات فلزي گران قيمت و سنگ ها و چوب هاي كمياب تزيين مي شدند و اين ويژه زماني است كه هنوز مهارت هاي فني و تكنولوژي ماشيني نتوانسته بود توان سازندگان را بيشتر كند .

تعمير مبل در جردن :
تعمير مبل در جردن ، مبلمان پس از گذشت سال‌ها استفاده ، احتياج تعمير و نوسازي است .
مبلماني كه تحت شرايط ايده‌آل تهيه و در بهترين و مناسب‌ترين نقطه خانه قرار داده مي‌شود ، زماني از بين خواهد رفت . يا با توجه به شرايط زندگي ساكنان منزل با تصميم ‌گيري‌ هاي جديد ، آماده تغيير شكل‌هاي كامل يا جزئي مي‌شود ، با اين شكل بايد به فكر تعمير مبلمان باشيد . حتي شايد بعد از زمان كوتاهي از شكل و سبك مبلمانتان خسته شويد و بخواهيد آن را عوض نمائيد . تعميرات تخصصي انواع مبلمان(راحتي-استيل-كلاسيك و ....) با كيفيت بالا و قيمت مناسب . دريافت سفارش از تمام نقاط تهران ، كرج و حومه
تعميرات مبل در جردن :
تعميرات مبل در جردن ، مركز تخصصي رويه كوبي و تعميرات مهرداد با دو دهه فعاليت عالي آماده ارائه خدمات زير به مشتريان عزيز در تمامي مناطق تهران مي باشد . هدف ما جلب رضايت مشتريان عزيز با ارائه برترين كيفيت خدمات و برآورد مناسب ترين هزينه تعميرات مبل مي باشد .
تعميرات مبل راحتي در جردن :
تعميرات مبل راحتي در جردن ، تعميرات مبل يكي از راه هاي با صرفه براي استفاده از مبل مي باشد كه لازم است حتما به متخصص اين كار بسپاريد زيرا كه در بعضي اوقات مشتري بدون آگاهي از جنس و لوازم مصرفي مبل با افرادي تماس ميگيرند كه از لحاظ قيمتي فوق العاده ارزان هستند اما از مواد و وسايل درجه يك استفاده نمي نمايند . همانند ديگر صنوف ديگر ، صنف تعمير مبل هم استاداني دارد كه كارشان بسيار تميز و عالي است و بعضي ديگر نه
تعميرات مبل استيل در جردن :
تعميرات مبل استيل در جردن ، مبل استيل و كلاسيك به علت ظرافت كاري‎ تعميرات مبل بيشتر نسبت به مبلمان راحتي معمولا زودتر و بيشتر دچار آسيب مي شوند . اما استفاده درست از اين مبلمان مي تواند طول عمر مبل شما را بيشتر و احتياج به تعمير آن را كمتر و كمتر كند . تعميرات مبل مهرداد از بهترين و حرفه اي ترين ها مي باشد و مبلمانتان را با بهترين كيفيت و قيمتي مناسب به شما ارائه مي دهد .
دلايل پي در پي و گوناگوني وجود دارد كه نياز به تعمير مبل استيل خود خواهيد داشت :
شكستگي و لقي پايه‎هاي مبل هاي تك و صندلي‎ سرويس نهارخوري
تغيير رنگ ، رنگ پريدگي و تيرگي و چرك شدن پارچه
شكستگي و از بين رفتن بخش هاي ظريف مبل همانند تاج و نقش و نگار روي دسته مبل
شل شدن فنر كف مبل و از بين رفتن اسفنج و نشست محتوي مبل
از بين رفتن اسفنج يا فوم پشتي مبل
صدا جيرجير چوب و فنرهاي مبل استيل
قبل از هر چيز بايد بدانيد كه مبل شما هر اندازه با كيفيت ويا حتي گران قيمت باشد نياز به تعمير مبل پس از گذشت چند سال ( كم يا زياد ) احساس مي شود . پس تعمير و رويه‎كوبي مبل استيل خود را به متخصصين مجرب و حرفه اي مبل مهرداد بسپاريد و با خيالي راحت مبلي نو و حتي بهتر از روز اول را با هزينه اي بسيار مناسب تحويل بگيريد!
رويه كوبي و تعمير انواع مبلمان اداري و منزل ( استيل ، راحتي ، تمام پارچه و ... )
مبل يا مبلمان با مخلوط قطعات از پيش ساخته شده از جنس چوب به هم وصل مي شوند
مبلمان از تغيير شكل و عوض شدن چهار پايه ها و ميز ها تشكيل مي شود و همان گونه كه گفته شد داراي تغييرات زيادي در طول تاريخ مبل شاهد بوده ايم .
مبلمان داراي انواع گوناگوني مي باشند كه مهم ترين آن ها مبلمان منزل و مبلمان اداري مي باشند .
مبلمان منزل و مبلمان اداري نيز با توجه به سليقه و رنگ ها داراي انواع گوناگوني هستند كه به صورت كوتاه درباره انواع مبلمان توضيح داده مي شود .
مدل ها و رنگ يا پارچه و حتي نوع چوب در صنعت مبلمان بسيار زياد مي باشد كه اگر قرار باشد همه آن ها را بگوييم بسيار زياد هستند .
مبلمان منزل
تمامي افراد تقريبا با انواع مبلمان منزل آشنايي كامل را دارا هستيم كه ميتوان به موارد زير آشاره كرد :
مبلمان منزل
مبلمان راحتي
اين نوع مبلمان براي رفع خستگي روزانه بسيار مناسب مي باشند . مبلمان راحتي از آن دسته از مبلمان است كه با نشستن و تكيه دادن به آن مي توانيد حسي سرشار از راحتي پيدا نماييد .
مبلمان كلاسيك
مبلمان استيل حالتي اشرافي و سلطنتي را دارا هستند . اين مبلمان مناسب سليقه افرادي است كه از دوستداران سبك كلاسيك مي باشند . چون داراي نقش و نگار هاي ويژه اي هستند كه با دست طراحي شده اند .
مبلمان استيل
مبل استيل داراي منبت كاري زيادي نسبت به مبل كلاسيك مي باشد . اين نوع مبل مناسب خانه هاي بزرگ و پر زرق و برق است . .
مبلمان اداري
مبل اداري به ميز و صندلي هايي گفته مي شود كه در قسمت هاي گوناگون شركت ها از جمله اتاق كنفرانس ، اتاق كاركنان ، اتاق مديريت ، سالن انتظار و ديگر قسمت ها استفاده مي شوند .
مبلمان اداري
مبلمان اداري نيز داراي دو نوع مبلمان راحتي و كلاسيك مي باشد .
مبلمان اداري در تعريف كلي شامل ( ميز و صندلي اداري , پارتيشن , ميز كنفرانس , ميز مديريت , ميز كارمندي ، منشي ، كنفرانس و پذيرايي , فايل اداري و كتابخانه) مي باشد
ويژگي‌هاي مبل خوب چيست؟
ارتفاع پشتي يك مبل خوب بايد به شكلي باشد كه شانه‌ها و قسمتي از گردن را محافظت نمايد .
قسمت پشتي يك ميل استاندارد بايد بتواند گودي كمر را پوشش بدهد . .
ارتفاع مبل از سطح زمين بايد به شكلي باشد كه پا‌ها خيلي كشيده و نه خيلي خم شوند .
اگر رويه مبل از چرم تهيه شده باشد ، بايد از قسمتي ناصاف براي جلوگيري ازعرق را دارا باشد .
بخش هاي گوناگون مبل بايد نرمي استانداردي داشته باشند به شكلي كه نه خيلي سفت باشند كه سبب برهم زدن آرامش شوند و نه خيلي نرم كه بخش هاي چوبي مبل لمس شوند . .
وزن مبل يكي از خصوصياتي است كه بايد به آن توجه شود . مبلمان منزل بايد از وزن سبكي برخوردار باشند و حمل آن به سادگي امكان پذير باشد . .
در مواقع تعميرات به كرات شاهد بوده ايم كه اشيايي نظير انگشتر، گردنبند، كيف پول و …. در از طريق بخش‌هاي از مبل در داخل مبل نفوذ كرده اند، به گونه‌اي كه پيدا كردن آن توسط افراد خانه امكان پذير نبوده است.
پارچه مبل بايد رنگي داشته باشد كه كثيف بودن سطح مبل را به راحتي آشكار نكند.
هنگام خريد يك مبل حتما آن را امتحان كنيد و زماني حدود ۱۰ دقيقه بر روي مبل بنشينيد و پس از بلند شدن ببينيد كه آيا فرو رفتگي مبل به سرعت ناپديد ميشود يا خير. مبل خوب بايد بتواند به سرعت به وضعيت قبلي خود برگردد.
دسته‌هاي مبل را امتحان كنيد.
پارچه مبل بايد كشيده باشد. از خريد مبل‌هايي با رويه شل جلوگيري نماييد .
فنر‌هاي يك مبل خوب نه احساس ميشوند و نه سر و صدا درست مي كنند.
فوت و فن‌هاي خريد مبل خوب
دسته‌بندي براي مبل خوب
در بازار مبلمان ، مبل‌ها طبق ساختمانشان به چند دسته تقسيم مي‌شوند ؛ مبل‌هاي استيل يا سلطنتي ، مبلمان نيم‌استيل كه هم راحتي مي باشد و هم چوب استيل در آن استفاده مي شود و مبل‌هاي كليه راحتي كه طرفداران زيادي را دارا است . اما بسيار دقت داشته باشيد كه مبل راحتي خودش به چند دسته تقسيم مي‌شود كه محبوب ترين آن‌ها «ال»، «ال‌يو»، «شانو» و… است. معمولا مبل‌ها هنگامي مقاوم خواهند بود كه در ساخت اسكلت‌شان از مواد محكمي استفاده شده باشد . بد نيست بدانيد جنس چوبي كه در مبل استيل استفاده مي شود با مبل راحتي تفاوت دارد . اگر مي خواهيد مبل استيل خريداري نماييد ، سنگين بودن اين نوع مبل نشانه خوب بودن آن نمي باشد . دقت نماييد كه مبل بايد سبك و به راحتي قابل حمل باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 13424
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه